Zmařené mládí
Je letní den v Athénách, lidem je horko a kvůli ekonomické krizi jsou ještě o něco podrážděnější než obvykle. Ale Charisovi (Charis Markou) je to jedno. Je mu teprve šestnáct a není škola. Chce se jen s kamarády prohánět po svažitých athénských ulicích na skateboardu, poflakovat se, shánět pití, holky a obcházet večírky. Policistovi středního věku Vasilisovi (Ieronymos Kaletsanos) však krize lhostejná není, neboť se kvůli ní vzdal podnikání, do něhož se chtěl pustit s kamarádem. Je nervózní a rozčarovaný a mezi nočními službami, kterých je příliš mnoho za sebou, se mu ve dne nedaří zamhouřit oka. Charis a Vasilis na sebe nakonec narazí a setkání to nebude příjemné. Snímek Zmařené mládí, natočený dokumentárním stylem s nepatrným rozpočtem, byl inspirován prosincovými bouřemi roku 2008 a zachycuje město na pokraji nervového zhroucení v době společenské krize.