Komeda - Soundtrack pro jeden život
Dokument o jazzmanovi a autorovi filmové hudby Krzysztofu Komedovi (Rosemary má děťátko) zachycuje životní styl v epoše poválečných politických i kulturních proměn, o díle a exodu polských umělců. Ve filmu hovoří Komedovi přátelé a spolupracovníci, režiséři Roman Polański, Jerzy Skolimowski či Andrzej Wajda.