Somrák s brokárnou
Vrásčitý bezdomovec se upíná k jedinému snu: chce mít vlastní sekačku na trávu. Ale ve městě vrahounů, gaunerů, dealerů, smažek, šlapek a úchylů stejně nejsou trávníky. A tak si místo sekačky koupí brokovnici a s každým nábojem šíří spravedlnost. Rutger Hauer slaví comeback v hystericky násilné burlesce.
Jeho snem bylo mít vlastní sekačku na trávu a rozdávat s ní radost. Jenže ve městě, kde obyčejní lidé slouží jen jako objekt k ukojení choutek vrahounů, gaunerů, feťáků a úchylů, nemůže vrásčitý bezdomovec najít štěstí. Když v obchodě s nářadím stojí před volbou, zda koupit sekačku, nebo za stejný obnos brokovnici, nasměruje se tím jeho život na novou cestu. Horečnatý vír excesivního násilí, burleskní teatrálnosti, přepjaté stylizace a osmdesátkového retra sice v sobě spojuje řadu vlivů z tradice americké exploatační kinematografie, ovšem nepředstavuje jen další fanouškovský kvíz na rozpoznávání inspirací. Před očima diváků se otevírá sofistikovaná reflexe samotného fungování bulvárního braku, zasazená do promyšleně vystavěného osobitého světa křičícího sytě technicolorovými barvami. Titulní rolí životem a světem zklamaného hrdiny slaví velkolepý comeback charakterní herec uvízlý ve škatulce „béčkových akčňáků" Rutger Hauer.