Většina
Mladík Mertkan žije v Istanbulu. Seznámení s dívkou Gül mu dodá trochu sebevědomí. Zdá se, že najde i sílu vzepřít se svému otci. Rodinné drama nenápadně, ale s jistotou přesahuje v kritiku turecké společnosti a jejích nešvarů. Film získal několik cen včetně Ceny Luigiho De Laurentiise v Benátkách.
Jedenadvacetiletý Mertkan žije v Istanbulu, kde vede sice zabezpečený a stabilní, ale zcela nenaplňující život. Bydlí se svými rodiči, pomáhá v otcově stavební firmě a večery tráví s kamarády v nákupních střediscích a na diskotékách. Seznámení s dívkou Gül dodá Mertkanovi trochu sebevědomí, zdá se, že najde i sílu vzepřít se svému všeovládajícímu otci. Ten se staví proti vztahu s dívkou, „jejíž lidé se jen snaží rozdělit zemi". Nalezne Mertkan odhodlání k tomu, aby se nestal mužem podle představ svého dominantního otce? Rodinné drama nenápadně, ale s jistotou přesahuje v kritiku turecké společnosti a jejích nešvarů. Zdánlivě nezaujatý pohled na postavy dovoluje průnik do jejich vnitřního světa, do jejich emočního prožívání. Události obyčejného života se stávají poutavým bojem za osvobození od rodičovské nadvlády, k němuž je ale zapotřebí dostatek sil a odhodlanosti.