Laurentie
Mladík Louis bydlí v Montrealu. Nemá žádné zájmy, skutečné přátele, ani sny. Jeho jediným koníčkem je sledování pornografie a sebeukájení. Louisova frustrace narůstá. Vnější i vnitřní drama mladíkova života je vyprávěno vytříbeným stylem prostřednictvím dlouhých záběrů.
Mladík Louis bydlí v Montrealu. Nemá žádné zájmy, skutečné přátele, ani sny. Jeho jediným koníčkem je sledování pornografie a sebeukájení. Louisova frustrace narůstá. Po přestěhování do nového bytu má navíc nového souseda, který je jeho pravým opakem: pohledný mladík je obklopen přáteli, je zábavný, je šťastný. V zakomplexovaném Louisovi tento muž vyvolává nové podněty, které mu nakonec promění život. Laurentie je dramatem o maximální vyprázdněnosti života v současné společnosti. Vnější i vnitřní drama Louisovy existenciální cesty je vyprávěno vytříbeným asketickým stylem prostřednictvím dlouhých záběrů a s pouhým minimem dialogů. Díky formálním aspektům lze snímek zařadit do proudu spirituální kinematografie. Laurentie nejednoduchým způsobem tématizuje sex, smrt i duchovní rozměr života. Svým vyzněním připomene snímek Bitva na nebi (Batalla en el cielo, 2005) režiséra Carlose Reygadase.