Tichá řeka
Rumunsko 1986 – Gregor a Vali chtějí pryč. Navzájem se potřebují, ale jeden druhému nevěří. Jedné noci se Gregorovi jeho pochybnosti potvrdí. Naděje ale umírá poslední.