Uznávaný švédský fotograf a dokumentarista Peter Gerdehag sleduje ve svém časosběrném snímku dvě téměř osmdesátileté sestry, které se se zcela rozdílným přístupem vyrovnávají s rodinným dědictvím v podobě tuctu krav. Jejich dojemný portrét umocňuje jemná zvuková kulisa a výtečné obrazové zpracování.
Téměř osmdesátiletá Britt Georgssonová zasvětila celý svůj život kravám. Stará se o ně od čtyř let a i přes zdravotní komplikace se nehodlá náročné práce se svými dvanácti miláčky na chátrající rodinné farmě vzdát. O kravách se jí často zdá a kydat hnůj chodí i se zablokovanými zády a zcela shrbená. Její o rok mladší sestra Ingrid, žijící v nedaleké vesnici, má ke kravám vztah úplně opačný, přesto pomoc s bučícím rodinným dědictvím většinou neodmítne. Uznávaný švédský fotograf a dokumentarista Peter Gerdehag sleduje ve svém časosběrném snímku obě sestry nejen při častých neshodách, ale také ve chvílích vzájemného souznění, kdy nad drobnými nesváry vítězí síla sourozeneckého pouta. Dojemný portrét dvojice sveřepých švédských babiček s nezlomnou vůlí umocňuje jemná zvuková kulisa, a především výtečné obrazové zpracování.