Prošel jsem ohněm, tys byl se mnou
Nejnovější snímek renomovaného litevského dokumentaristy Audriuse Stonyse ukazuje na příběhu manželů Kriauleidziaiových, jimž oheň sebral střechu nad hlavou, schopnost člověka vyrovnat se s nepřízní osudu, nepropadnout zoufalství a začít úplně od nuly.
Nejnovější snímek Audriuse Stonyse začíná idylickými záběry svatby manželů Kriauleidziaiových. Po svatebním polibku se ostrým střihem ocitáme uprostřed plamenů, které o několik let později zachvátily jejich rodinný dům. I když se nikomu nic nestalo, musí se mladí manželé s již tříletou dcerou vyrovnat nejen se zničením střechy nad hlavou, ale hlavně se ztrátou domova. Podrobný záznam jejich nového začátku autor důmyslně kombinuje s černobílými záběry a zpěvy dětského sboru.