Jen a jen peníze
Rychlý, dynamický a napínavý film o poctivém otci rodiny, jenž neví, co si počít s obrovskou sumou peněz, kterou našel v taxíku. Zaváhá jen na chvíli, ale ten okamžik mravního „otřesu osobnosti" mu v mysli bez přestání narůstá, až se pro něj Istanbul stane děsivým a bezútěšným bludištěm.
Po mnohaleté absenci na filmové scéně se Reha Erdem a jeho první producent a obchodní partner (nyní již dlouholetý producent a výtvarník) Ömer Atay rozhodli investovat peníze vydělané na reklamách do dynamického filmu o muži, který si nedokáže poradit s obrovskou sumou peněz nalezenou v taxíku. Poctivý majitel obchodu a skromný otec rodiny se rozhodne jednat správně, ale na malý okamžik zaváhá. Tento moment „otřesu osobnosti" mu v mysli bez přestání narůstá, až se pro něj Istanbul stane děsivým a bezútěšným bludištěm. Moře po celý film vypadá, jako by bylo velmi blízko i daleko zároveň… Jen a jen peníze je velmi jasný a myšlenkově zacílený film: téměř každá scéna se soustřeďuje na peníze. Navíc je to jediný snímek režisérovy filmografie, který má určitou narativní strukturu.