Signál
Dva mladíci přijíždějí do vesnice a předstírají, že tam budou stavět vysílač pro mobilní komunikaci. Zatímco starosta v tom vidí příležitost pro rozvoj obce, místní doufají, že zakázku získají pro sebe. Snímek začíná jako komedie, výchozí situace však na sebe postupně nabaluje problémy a vše může mít nedozírné následky.
Kája a Filip tráví čas na cestách Vysočinou. Zabloudí i do malé obce a tamní obyvatele včetně místního policisty obalamutí lží o plánované výstavbě vysílače v jejich katastru. Z žertu a chuti trochu se povyrazit se však stane břímě, které se mladíkům může vymstít. Vesnický kolorit totiž nenabízí jen idylku a možnost pobavení, ale i zhrzené a cholerické postavy, jejichž zlost propukne naplno, když odhalí, že nově nabyté naděje byly úplně falešné. Dynamický snímek nabízí plejádu výrazných postav, ale také zamyšlení nad absencí morálky, která je patrná nejen v ambicích mladíků z města, ale i v chování vesničanů, kteří hodně sní, ale málo jednají. Vesnice je zde vykreslena spíš jako smutné než idylické místo, kam se uchylují postavy unavené životem. Dát vesničce iluzi rozvoje je však to nejhorší, co se jejím obyvatelům mohlo stát. A nejlepší vyhlídky nemá ani dvojce podvodníků, přestože jeden z nich pocítí i nepředstíranou lásku.