Hlava duše šok
Daniel Paul Schreber byl úspěšný právník, když v roce 1893 začal dostávat zprávy od Boha, které mu byly předávány pomocí psacího stroje. Režisér opět dostál pověsti multimediálního umělce, v originálním a hypnotickém filmu vtahuje diváka do chaotického, přesto jedinečného světa muže, který nevzdal boj o důstojnost svého života, ale také zásadně ovlivnil psychiatrii.
Daniel Paul Schreber byl úspěšný právník, když v roce 1893 začal v určitých intervalech dostávat z kosmu zprávy od Boha, které mu byly předávány pomocí psacího stroje. Devět let strávil v léčebně pro choromyslné, kde byl trýzněn mylnou představou, že je z vesmíru kontrolován. Trpěl přesvědčením, že se mu mění pohlaví a že jeho tělo bylo vystaveno krutým „zázrakům". Schreber také věřil, že pouze jeho podrobení se Božímu záměru změnit se z muže v ženu zachrání svět. Během hospitalizace napsal knihu Vzpomínky na mé nervové onemocnění, která se stala jednou z nejzásadnějších studií choré mysli. Režisér Simon Pummell opět dostál pověsti multimediálního umělce, neboť v originálním a hypnotickém filmu kombinací animace, dokumentu, hraných pasáží a rozhovorů se současnými psychiatrickými odborníky vtahuje diváka do chaotického, ale přesto jedinečného vnitřního světa muže, který nejen že nevzdal boj o důstojnost svého života, ale také zásadně ovlivnil současnou psychiatrii. Ideálního představitele Daniela Paula Schrebera pak našel v uhrančivém Hugo Koolschijnovi.