Sny o životě je vizuálně barvité a mnohovrstevné pátrání po tom, co se skrývá za lakonickým novinovým oznámením. V roce 2006 byla v severním Londýně nalezena mrtvola mladé, asi čtyřicetileté ženy. Zpráva by asi málokoho šokovala – pokud by se neukázalo, že Joyce Vincentová v bytě zemřela již před třemi roky.
Sny o životě jsou vizuálně barvité a mnohovrstevné pátrání po tom, co se skrývá za lakonickým novinovým oznámením. V roce 2006 byla v severním Londýně nalezena mrtvola mladé, asi čtyřicetileté ženy. Zpráva by zřejmě šokovala málokoho, pokud by se neukázalo, že Joyce Vincentová zemřela v bytě již před třemi roky. Její kostra byla nalezena v posteli, kolem ní se povalovaly napůl zabalené vánoční dárky, televize stále hrála, světlo svítilo a topení bylo zapnuté. Carol Morleyová se vydala na nesnadnou cestu za odhalením tajemství života, snů, tužeb a zklamání jedné mladé ženy. Kdo Joyce byla? Jak je možné, že ji nikdo z rodiny, přátel nebo kolegů nepostrádal? Režisérka s lehkostí a intenzitou kombinuje zpovědi známých a bývalých přátel s inscenovanými záběry z Joyceina života. Výsledkem je nesmírně působivé a dech beroucí zamyšlení nejen nad osudem jedince, ale také nad naším přístupem k životu.