Lidé od Pádu
Cesta nákladního plavidla po řece Pádu z kraje Emilia Romagna do přístavu na břehu Jaderského moře. Film sleduje celodenní plavbu lodi, v jejíž kajutě se odehrává život ženy a dcerky námořníka, a zaznamenává útržky života v nuzných vesnicích podél břehů Pádu. Film z roku 1943 byl dokončen až v roce 1947. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu I.