Zachycení průmyslového procesu se může proměnit v zajímavý příběh: sledujeme sklizeň rákosu, jeho proměnu v celulózu, poté v kartony, jež se mění v drť. Nastává „chemická bouře, v níž dochází k zázraku": výrobek se proměňuje ve viskózu a poté ve vlákno, které se propírá a bělí, až je „měkké a lehké jako sníh". Sedm prutů rákosu stačí na jedny šaty. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu I.