Studie o groteskních skulpturách, které jsou turistickou atrakcí parku starobylého paláce Orsiniů Bomarzo, ležícího v Laziu nedaleko Viterba. Sochy jsou dílem Piera Franceska Orsiniho (1528–1588). Park byl restaurován v 70. letech minulého století. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu I.
Studie o groteskních skulpturách, které jsou turistickou atrakcí parku starobylého paláce Bomarzo, ležícího v Laziu nedaleko Viterba. Sochy jsou dílem Piera Franceska Orsiniho (1528–1588). Park byl restaurován v 70. letech minulého století.