Pokus o sebevraždu
Povídka z kolektivního filmu L’amore in città (Láska ve městě) je koncipována jako anketa pátrající po pohnutkách, jež vedly několik lidí k pokusu o sebevraždu. Rozhovory se skutečnými kandidáty sebevraždy odhalují bezprostřední i zasuté příčiny jejich zoufalého gesta. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu I.