Antonioni očima Antonioniho
Rozhovor s Antonionim o jeho tvorbě, který s ním v roce 1978 natočil význačný filmový kritik, filmový historik a zakladatel festivalu v Pesaru Lino Miccichè. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu IV.