Johnny YesNo Redux
Antikvita ze zlaté éry labelu Factory. Stará (1983) i nová (2011) verze psychotického „rekviem za industriální Británii". Svébytný film noir dekadentně zachycuje sociální chmuru Anglie konce 70. let a jeho obraznost anticipuje zralé Lynchovy snímky.
Hudebníci z elektronické kapely Cabaret Voltaire a kolem kultovního labelu Factory se krátce věnovali i koprodukci a vydávání filmů. Vloni se v přetočené, vlastně remixované verzi znovu objevilo psychotické „rekviem za industriální Británii", svébytný film noir zachycující sociální chmuru Anglie konce sedmdesátých let. Jednak rezonuje i s dnešními krizemi, jednak jeho obraznost anticipuje zralé Lynchovy snímky. Režisér Peter Care, který dnes žije v Los Angeles, nabízí obě verze středometrážního snímku vedle sebe: původní narkotickou koláž i nový hraný snímek, jehož nízkorozpočtová poetika koresponduje s odklonem od společnosti, který je Careovým postavám vlastní. Novou verzi doprovází hudba člena Cabaret Voltaire Richarda H. Kirka.