Jackpot
Sevřený scénář, napsaný režisérem Martensem podle předlohy Joa Nesbøho, diktuje řízné tempo sledu černohumorných eskapád čtveřice nevyzpytatelných týpků, kteří se mají podělit o bezmála dvoumilionovou výhru. Příběh podlosti a zrady mezi zločinci vzdává hold filmům jako Fargo, Gauneři či Pulp Fiction – historky z podsvětí.
Sevřený scénář, napsaný režisérem Martensem podle předlohy Joa Nesbøho, diktuje sledu černohumorných eskapád v Jackpotu přímo ztřeštěné tempo. Příběh plný neuvěřitelných zvratů začíná divokou přestřelkou ve striptýzovém baru a dále sleduje policejní vyšetřování prokládané flashbacky Oscara, hlavního svědka i možného podezřelého. Ty dokreslují jeho vlastní verzi toho, jak se ocitl na místě činu, vyděšený, zakrvavený a zavalený mrtvolou mohutné ženy. Oscar dohlíží v jakémsi norském maloměstě poblíž švédských hranic na partičku bývalých trestanců, zaměstnaných v továrně na výrobu umělých vánočních stromků. Jednoho dne si společně s trojicí svěřenců vsadí na fotbalový zápas a navzdory vší pravděpodobnosti vyhrají. Vzhledem k povahám zúčastněných lze však předpokládat, že se výhra nebude dělit rovným dílem a že tovární drtička spolu s pistolí na hřebíky najdou nevšední využití.