Perfect Days - I ženy mají své dny
Erika má práci, slávu i pohádkové zázemí, ale také dotěrnou matku. A hlavně – ona sama by se ve svých čtyřiačtyřiceti letech ráda konečně matkou stala. Když se ale vaše vztahy příliš zapletou, nic dobrého z toho nemůže vzejít. Komedie s tragickými podtóny vznikla podle divadelní hry Liz Lochheadové.
„Odmítám předstírat, že jsem šťastná," říká čtyřiačtyřicetiletá Erika. Přestože je pohodlně zabezpečená a na ulici ji s úsměvem zdraví lidé, kteří ji znají z televize, ráda by vedle sebe měla nejen stálého partnera, ale hlavně dítě, o němž dříve ve všem životním spěchu nechtěla ani slyšet. Život bohatý na zážitky totiž ještě neznačí spokojenost. A nelze být spokojená, když vám matka nejen organizuje život, ale k narozeninám navíc objednává pánský striptýz. S pochopením pro ženské problémy, jimiž se ve své tvorbě konstantně zabývá, buduje Alice Nellis svět hrdinky, která se snaží hledat cestu ke spokojenosti, ale během ní nazlobí nejednoho ze svých blízkých. Stylový i požitkářský snímek se odehrává v časech důležitých událostí a svátků, aby ještě podtrhl Eričino tápání i chvíle její radosti. Obojí vychází z nečekaných vztahových peripetií, které stvrzují, že nové a zlomové zkušenosti přináší i život po čtyřicítce.