DONT STOP
Píše se rok 1983 a punk si našel cestičky i do znormalizovaného Československa. Svou přirozenou silou si získal i partičku kamarádů, kteří cítí, že právě hudbou se mohou postavit ubíjející každodenní realitě. Tragikomický snímek dokáže vystihnout jak zákonitosti hraní v kapele, tak tíhu doby.
Nikoliv rodiče nebo učitelé, ale album London Calling od Clash ukáže čerstvě dospělým Mikimu a Dejvidovi, co si dále počít v mizérii komunistického bezčasí počátku 80. let. Přestože ne všichni jsou tak lhostejní, jak by mohlo napovídat heslo „No Future", obuje se skupina mladíků do ambice založit si kapelu, a všechno ostatní jde v tu chvíli stranou. Hrát v normalizačním Československu punk ale není ten nejlepší nápad, a to nejen z pohledu vyděšených rodičů. Navíc mnohá rozhodnutí učiněná v oparu laciného alkoholu a opojení hudbou mohou být fatálnější, než by se zprvu zdálo. Snímek se na jedné straně přiklání k vlně filmů, které se do 80. let obracejí s lehkou nostalgií, zároveň ale jasně ukazuje, o jak mizerné časy šlo. Velké pochopení má naopak pro touhy svých hrdinů, které dokáže vykreslovat jako partu rozdílných povah, kterou nicméně sdružují společné touhy. A odbojnost proti všemu okolo je jednou z nich.