Mazel
Profesionální kulturista se rozhodne nalézt pravou lásku na cestě do Thajska. Uvnitř erotických podniků však nenachází spřízněnou duši, která by odkryla za vypracovaným tělem i jeho křehkou duši. Naději mu poskytne až návštěva místní posilovny. Silný režijní debut byl letos oceněn na Sundance festivalu.
Dennis je profesionální kulturista, kterému pomalu táhne ke čtyřicítce. Přesto však stále bydlí v pokojíčku v domě své matky, aniž by měl nějakou přítelkyni. Za jeho masivní svalovitou postavou se překvapivě skrývá velmi nesmělý a vcelku tichý muž, jenž se neúspěšně pokouší nalézt lásku a štěstí. Po vzoru svého strýce se proto rozhodne vycestovat do Thajska a nalézt si partnerku mezi tamními ženami, které se v nejrůznějších erotických podnicích nabízejí zahraničním turistům. Po několika neúspěšných výpravách do zdejšího lokálu se zdá, že jeho daleká cesta skončí fiaskem. V tu chvíli se však Dennis seznámí s majitelkou posilovny, která v něm vzbudí zájem. Originálně pojatá romance nabízí úvahu nad různými povahami lásky, aniž by však zabředla do schematičnosti podobných snímků. Díky realistickému stylu, využití autentických lokací a neherců se jí daří zachytit intimitu a niterné pohnutky postav.