Uvnitř
Intenzivní intimní drama vnitřně křehké, ale navenek tvrdé dospívající dívky, která přichází do nápravného zařízení, z blízkosti zkoumá psychický stav člověka, jenž se snaží překročit stín své minulosti. Filmu vévodí intenzivní výkon herečky Sigrid ten Napelové a výrazná kamera, často pracující s detaily.
Intenzivní a zároveň hluboce intimní drama vnitřně křehké, ale navenek tvrdé dospívající dívky Isabel, která přichází do dívčího nápravného zařízení, z maximální blízkosti zkoumá psychický stav člověka, s nímž se život dosud rozhodně nemazlil. Isabelina minulost zůstává nevyřčena. To podstatné se odehrává teď a tady, ve dnech, kdy se dívka rozhoduje překonat své záchvaty agrese. Odhodlává se ke změně a je otázkou, zda na ni bude mít dost psychických i fyzických sil. Kamera se bezostyšně zaměřuje na Isabelino tělo, a především na její tvář, v níž se zračí napětí, snaha o únik prostřednictvím křečovitého smíchu i touha po vyrovnání se s minulostí. Cestou z výbušného a často nezvládaného napětí se pro Isabel stává cvičení kickboxu. Filmu vévodí intenzivní výkon herečky Sigrid ten Napelové, kamera pracující především s detaily a soustředěná režie Rolfa van Eijka.