Smršť
Dan je propuštěn z vězení. Jeho opětovné začleňování se do společnosti je však narušeno probouzejícími se vnitřními démony. Dan Jones hraje sám sebe. Syrové drama s experimentálními rysy, obsahující scény něhy i brutálního násilí, má dotěrnou, často rozostřenou kameru a výrazný hudební doprovod.
Padesátiletý trestanec Dan je propuštěn z vězení a vrací se ke své partnerce Leanne. Narodili se ve stejný den, milují se, žijí spolu, kradou spolu... Danovo opětovné začleňování do společnosti je však narušováno jeho příchylností k alkoholu a probouzejícími se vnitřními démony, jejichž běsnění ho vede k výbuchům agresivity. Australský filmař natočil syrové experimentální drama o životě trestance Dannyho Jonese na základě jeho autobiografické knihy. Ve filmu, který věrně rekonstruuje jeho vlastní životní osudy, hraje Jones sám sebe a spolu s ním se představují i jeho další přátelé včetně partnerky Leanne Letchové. Syrovost života na okraji společnosti je kombinována se záblesky něhy a lásky, ale i s brutálním násilím. Často rozostřená kamera snímá hrdiny v až nepříjemných detailech, což spolu s různorodým hudebním doprovodem dělá z filmu výjimečně intenzivní zážitek.