Mladí islamisté unášejí na příkaz svého vůdce skupinu mladých herců. Po příjezdu na místo, kde mají být rukojmí drženi, radikálové ztrácejí kontakt se svým vůdcem. Sedm dní trvající nucené setkání dvou rozdílných skupin boří jistoty na obou stranách. Nemají přes různé názory i něco společného?
Tři mladí islamisté unášejí na příkaz svého duchovního vůdce skupinu mladých herců. Po příjezdu na místo, kde mají být rukojmí drženi, radikálové zjišťují, že ztratili kontakt se svým guru. Drama, zabývající se v současnosti velice ožehavým problémem islámského radikalismu, staví na jednu stranu muže přesvědčené o správnosti svého násilného boje a na opačný pól skupinu mladých lidí, kteří jsou díky svému uměleckému založení blíže svobodnému pohledu na svět. Obě skupiny jsou konfrontovány s přicházející moderností, každá se k ní ale staví po svém. Sedm dní trvající nucené setkání boří jistoty na obou stranách. Přicházejí pochybnosti, nejistota a také poznání, že kromě rozdílů mají lidé i mnoho společného. Mohcine Besri úspěšně rozvíjí příběh, ve kterém mají i radikální islamisté lidskou tvář, aniž by přitakával jejich zvrácenému smýšlení.