Výlet
Skromné, avšak působivé drama o třech přátelích ze střední školy, jejich vzpomínkách na minulost i obavách z budoucnosti. Výběr úchvatných lokací, sevřený scénář a podmanivá kamera vypovídají o pozoruhodném talentu scenáristy a režiséra Nejce Gazvody. Přitažlivá a temperamentní Ziva, urostlý voják Gregor a prostořeký, jizlivý gay Andrej vyrážejí k pobřeží, tak jak mívali ve zvyku v dobách bezstarostného mládí. Jenže nic není jako dřív, život dospělých je mnohem složitější. A tak při jízdě, pití a věčných rozhovorech vychází najevo, že Andrej nedokončil studia, Gregora sužuje strach, že by v Afghánistánu mohl přijít o život, a také Ziva má své temné tajemství, o kterém raději nemluví. Když Ziva s Gregorem konečně dají průchod dlouho potlačované vzájemné přitažlivosti, spustí se tím příval mnohých utajovaných pravd, jež ohrozí dávné přátelství.