Smrt člověka na Balkáně
Osamělý hudební skladatel spáchá ve svém bytě sebevraždu. Prostřednictvím webkamery, kterou před svou smrtí umístil na stativ a namířil doprostřed pokoje, sledujeme pozdvižení, jež v bytě následně probíhá. Originální nízkorozpočtový snímek, vynikající trefnými dialogy a fungující zároveň jako vhled do balkánské mentality, je celý natočen v jednom záběru.
Osamělý hudební skladatel spáchá ve svém bytě sebevraždu. Výstřel z pistole zalarmuje obyvatele okolních bytů. Jako první do bytu dorazí soused Aca, který se coby svědek události rozhodne vyčkat příjezdu policie. Ochránci veřejného pořádku však vzhledem k dopravní zácpě stále nepřijíždí. Sousedé si tak čekání krátí, jak to jde, a v bytě se postupně vystřídá celá řada nejrůzněji v „případu" zaangažovaných postav, z jejichž chování režisér nenápadně skládá mozaiku balkánské mentality i lidských charakterů obecně. Veškeré dění v pokoji je divákům zprostředkováno webkamerou, již skladatel před svou smrtí umístil na stativ a namířil doprostřed pokoje. Originální nízkorozpočtový snímek, vynikající trefnými dialogy, je celý natočen v jednom záběru. Režisér zvolenou metodu komentuje slovy: „Natáčel jsem příběh v jednom záběru, abych vytvořil hyperrealistický obraz doby a místa, v němž žiji."