Do Říma s láskou
Woody Allen pojímá svůj nový film jako kaleidoskop tragikomických lidských osudů. Ideální pozadí pro snímek plný mezinárodních hereckých hvězd tentokrát slavný filmař našel ve „věčném městě", které je podle něj příliš velké na to, aby ho vyjádřila jedna zápletka. Řím se tak v Allenově podání stává místem plným rozmarných příběhů, které si zaslouží být vyprávěny.
Postarší americký pár přijíždí do Říma, aby poznal dceřina italského snoubence, z něhož není neurotický otec, operní dirigent, právě nadšený. Ital z provincie přijíždí do metropole, aby udělal dojem prostřednictvím nové manželky – skončí však ve společnosti prostitutky, jež mu chce splnit jakékoli přání. Život obyčejného Římana Leopolda zase obrátí v trosky okamžik, kdy si ho dav splete s filmovou hvězdou. A stárnoucí americký architekt zažívá na dovolené ve věčném městě nejromantičtější dobrodružství svého života… Woody Allen pojímá svůj nový film jako kaleidoskop lidských osudů, v němž se mísí komedie a milostná romance. Ideální pozadí pro snímek plný mezinárodních hereckých hvězd našel slavný filmař tentokrát v italské metropoli, která je podle něj příliš velká na to, aby ji vyjádřila jedna zápletka. Řím se tak v Allenově podání stává městem plným rozmarných příběhů, jež si zaslouží být vyprávěny.