Prezidentské volby
Precizně koncipovaná produkce HBO nabízí pohled na volební kampaň republikánské strany při amerických prezidentských volbách v roce 2008. McCainovu kandidaturu se stratégové rozhodnou podepřít zapojením dosud neznámé guvernérky Sarah Palinové. Její kontroverzní výroky však posléze začnou vše ohrožovat. V hlavní roli vynikající Julianne Mooreová.
Ambiciózní snímek z produkce HBO nabízí pohled na kampaň republikánské strany před prezidentskými volbami ve Spojených státech v roce 2008. John McCain ztrácí na Baracka Obamu a jeho volební štáb se rozhodne upnout k dosud neznámé postavě aljašské guvernérky Sarah Palinové. Sebevědomá a schopná osobnost sice zprvu dodá kampani potřebný náboj, posléze se však začne zmítat ve svých absurdních výrocích, které ji světově proslavily. Snímek ukazuje, jak fungují politické kampaně, a zdůrazňuje v některých pohledech výstřední a kontroverzní postavu Sarah Palinové. Tehdejším šéfem McCainovy volební kampaně byl označen za pravdivé zobrazení příběhu, který se tehdy odehrál. Důraz na věrné zachycení tématu je znát i ve výjimečném hereckém ztvárnění aljašské guvernérky, již na plátně naprosto přesně oživila vynikající herečka Julianne Mooreová.