Než se řeka zbarví rudě
Šestnáctiletá Chloe je jedinou dcerou Boha. S rodiči tráví dny na cestách hledáním mystické „rudé řeky." Postupně vychází najevo pravý důvod toho, co je na tuto pouť přivedlo. Zvláštní uznání poroty za originální a inovativní užití filmového jazyka, vytvářející poezii magických momentů, z nichž se zvolna vynořuje mnohovrstevný příběh.