Aglaée
Benoît prohraje na školním hřišti sázku s kamarády. O co se vsadil? Že pozve postiženou spolužačku Aglaée na rande. Hlavní cena poroty, jež film ocenila jako výstižný portrét jedné generace, obsahující magické okamžiky i velmi realistický pohled, nečekaný humor, silné herecké výkony v hlavních rolích a vynikající obsazení rolí vedlejších.