Mejm kámošům
Mark a Sonny, dva pankáči a nejlepší kámoši, vždycky drželi při sobě. Když se Markovi naskytne šance dostat se z předměstí, stojí před nelehkým rozhodnutím. Zůstat, nebo odejít? Letos výjimečně udělené třetí Zvláštní uznání poroty, jímž ocenila skvělou režii a vytvoření originálního a citlivého obrazu.