Věříte v lásku na první pohled? Když Arthur spatří Ruth, je mu jasné, že existuje... Cena diváků pro trochu netradiční romanci z jednoho domu seniorů s Johnem Hurtem a Phyllidou Lawovou v hlavních rolích.