Noor
Noor opustil pákistánskou transgenderovou komunitu Khusras, vystupuje jako muž a přijal chlapskou práci ve firmě dekorující dálková nákladní auta. Dokonce si našel dívku, která ho miluje takového, jaký je... Nešťastná potyčka s opilým násilníkem však muže vyhlížejícího jako dívka vyšle v ukradeném trucku na cestu, jež ho nutí znovu definovat vlastní identitu. Fascinující road movie nabízí divákům syrově poetické vyzvání k tanci.
Šafik je v pákistánské transgenderové komunitě Khusras známý pod jménem Noor. Prožil tady velkou lásku a ta mu změnila život. Nyní však vystupuje jako muž a přijal chlapskou práci ve firmě dekorující dálková nákladní auta. Dokonce si našel dívku, která ho miluje takového, jaký je. Navzdory protestům Jasmínina bratra chystá Noor svatbu. Potyčka s opilým násilníkem ho však vyšle v ukradeném trucku na cestu, kde je nucen znovu definovat vlastní identitu a místo ve světě. Noorovým cílem je horské jezero, jež je podle jeho starého, moudrého šéfa Babua opředeno legendami a umožní mu na magické úrovni uskutečnit definitivní proměnu… Fascinující road movie, inspirovaná realitou v osobě hlavního představitele, je dílem debutující autorské dvojice. Turkyně Çağla Zencirciová a Francouz Guillaume Giovanetti nabízejí divákům syrově poetické vyzvání k tanci.