Eddie - náměsíčný kanibal
Hledáte inspiraci? Pořiďte si domů kanibala! Zapšklému malíři Larsovi se to alespoň zpočátku zdálo jako dobrý nápad, ostatní obyvatelé kanadského maloměsta však jeho nadšení tak úplně nesdílí. Kanadská komedie nabídne originální recept na řešení sousedských problémů.
Lars kdysi býval slavným malířem, ale už deset let nenamaloval jediný obraz. Přijímá tedy místo učitele v umělecké škole v ospalém kanadském městečku, kde hodlá pomalu zapomenout na svou dávno ztracenou kariéru. Po nepříliš vlídném přijetí ze strany místních obyvatel se sblíží s mentálně zaostalým Eddiem, se kterým je nucen sdílet ubytování. Eddie má bohužel jednu zvláštní vlastnost: po nocích běhá náměsíčně po kraji a dáví zvířata. Lars z toho zprvu není příliš nadšený, ale když už má jednoho dne plné zuby neustále štěkajícího sousedova psa, rozhodne se Eddieho problému zlomyslně využít. Jak už však napovídá název filmu, Eddieho řádění se poněkud vymkne kontrole. Lars ale díky němu po letech opět nalézá inspiraci pro svá plátna. Inspiraci, o kterou rozhodně nehodlá přijít. Co ale potom, když začnou docházet nepříjemní sousedé? Kam až je schopen umělec zajít, aby získal zasloužené uznání?