Noční jízda autem, v němž cestují dva muži, kteří nemají na jazyku nic jiného než ženy. A nevidí je zrovna v pozitivním světle, když podrobují kritice vše od jejich schopnosti řídit auto až po to, jak vyměšují. Jsou to ale muži, kteří z dynamického konverzačního snímku vyjdou jako poražení.