Tento život
Film natočený podle skutečných událostí z okupovaného Dánska roku 1940 vypráví o odbojové skupině Hvidsten, působící ve venkovské oblasti východního Jutska. Skupina zdejších obyvatel podstupuje nepředstavitelně velké riziko, když přebírá materiál shazovaný britskými letadly a poskytuje úkryt parašutistům.
9. dubna 1940 okupují německá vojska Dánsko. Přestože se dánská vláda rozhodne s okupanty spolupracovat, někteří obyvatelé s tím nesouhlasí a vstupují do aktivního odboje. Film natočený podle skutečných historických událostí vypráví o odbojové skupině působící ve venkovské oblasti východního Jutska. Skupina zdejších obyvatel převezme materiál shazovaný britskými letadly a poskytne úkryt parašutistům. To, co se místnímu majiteli hostince, jeho rodině a několika přátelům zpočátku jeví jako napínavé a vcelku neškodné dobrodružství, se brzy změní v rozsáhlou tragédii. Přestože je snímek svým laděním spíše intimní a o národní hrdosti a lidské důstojnosti vypovídá bez větší okázalosti, dokázal vzbudit silnější divácký ohlas než výpravné okupační drama Plamen a Citron z roku 2008.