Dracula Daria Argenta
Daria Argenta, mistra hororového žánru, není třeba představovat, stejně tak ani transylvánského knížete temnot a jeho neobvyklé gastronomické choutky. Tradiční upírský příběh v pojetí netradičního italského režiséra tentokrát získává další rozměr a k tomu navíc Rutgera Hauera a Asii Argento.
V době emo upírů, kteří spíše než krvelačné bestie připomínají navoněné metrosexuály ze stránek módních magazínů, se Dario Argento rozhodl vrátit příběh otce všech nemrtvých do jeho gotické podoby, která sází méně na třpytivý make up a více na pořádnou porci poctivé hrůzy, kterou italský mistr exploatace zásobuje své fanoušky již několik desetiletí. Ani zde ale nezůstává Drákula čítankovou postavou z temnot viktoriánského světa; v Argentově fantastickém imagináriu získává další rozměr, stejně jako samotný obraz, který povýšil do dimenze stereoskopického 3D. Představitele absolutního zla, lačnícího po krvi bělostných panen v honbě za láskou milované ženy, ztracené před více než čtyřmi sty lety, tak opět čeká osudové setkání s Jonathanem Harkerem a jeho nastávající Minou. Zatímco si ale Drákula brousí zuby na krásnou Minu, pozadu nezůstává ani nemilosrdný Van Helsing, který neméně lační po tom, zbavit se půlnočního násosky už jednou provždy.