Tvoje krása nemá cenu...
Dvanáctiletý snílek Veysel, který do Vídně přišel s rodiči z rodného Turecka, prožívá první milostné vzplanutí. Talentovaný debutant Hüseyin Tabak umně těží z kontrastu chlapcových idylických představ a nelehkých životních podmínek v imigrantské komunitě, nad níž visí stálá hrozba deportace. V hlavní roli exceluje Abdulkadir Tuncer (Kuma).
Dvanáctiletý snílek Veysel, který do Vídně přišel s rodiči z rodného Turecka, je ve své nové zemi cizincem. Ve škole nerozumí jazyku, doma je rodina na pokraji krize. Jediné okamžiky štěstí prožívá Veysel v myšlenkách na spolužačku Anu, do které je zamilovaný, aniž by to však dívka tušila. Vyrovnat se s bolestnou distancí mezi sny a realitou pomáhá chlapci soused Cem, dobrosrdečný macho s komplikovaným milostným životem. Mimořádný talent rakouského filmu Hüseyin Tabak umně těží z kontrastu chlapcových romanticko-idylických představ a nelehkých životních podmínek v imigrantské komunitě, nad níž visí stálá hrozba deportace. Název filmu odkazuje k básni tureckého barda Asika Veysela, jehož melancholické písně jsou oblíbené zejména mezi jeho krajany rozesetými po celé Evropě. Pro plachého chlapce pak báseň, resp. její překlad do němčiny znamená nejen šanci prosadit se ve škole, kde je za outsidera, ale především zaujmout milovanou Anu. Hlavní roli jímavě ztvárnil Abdulkadir Tuncer.