Čtyřicetiletá Edyta prochází životní krizí. Přespává po hotelích, a když jí dojdou peníze, začne se přes internet seznamovat s muži toužícími po sexuálních zážitcích. Dějově minimalistický snímek, v němž více než slova vypovídají o postavách výrazy tváří či gesta a v němž zásadní roli hraje křehká, neuchopitelná atmosféra.
Čtyřicetiletá Edyta prochází životní krizí. Přespává po nejrůznějších hotelích, a když jí dojdou peníze, začne se přes internet seznamovat s muži toužícími po sexuálních zážitcích. Edyta tráví noci v domech bezejmenných mužů, místo slibovaného sexu však jen využívá jejich nedobrovolné pohostinnosti. Ke zlomu dojde až ve chvíli, kdy se seznamuje s mladším umělcem Patrykem… Debutující režisér Tomasz Wasilewski ve svém dějově minimalistickém snímku výtečně pracuje s napětím, plynoucím z omezeného množství informací, které divákovi o hrdinech svého příběhu poskytuje. Více než slova vypovídají o postavách výrazy tváří či gesta, zásadní roli hraje křehká, neuchopitelná atmosféra, která celý film provází. Herečka Katarzyna Hermanová svým maximálně přirozeným projevem dodává postavě Edyty na pravdivosti a za svůj excelentní výkon již získala domácí ocenění pro nejlepší herečku na festivalu filmových debutů v Koszalině.