Vakuum
Mladí manželé Arianna a Milo se radují z narození prvního děťátka. Po půlroce je však všechno jinak: život v bytě na turínském předměstí se pro Ariannu mění v ubíjející rutinu. Ekonomická krize a poporodní deprese se hluboce otiskují do života mladé ženy, která zoufale hledá způsob, jak znovu najít sebe samu. Debutující režisér Giorgio Cugno své vizuálně působivé drama opřel o autentické detaily a klaustrofobní atmosféru.
Arianna spolu s manželem Milem sdílí v porodnici radost z novorozeného děťátka. Po půlroce je však všechno jinak: každodenní život v bytě na turínském předměstí se pro mladou ženu mění v ubíjející rutinu, která se točí jen kolem dítěte. Mattia sice utěšeně roste, ale Milovi vzhledem k situaci v továrně neustále hrozí výpověď. Arianna tak musí dítě odkládat k rodičům, aby si mohla přivydělávat jako uklízečka. Ekonomická krize a těžká deprese se hluboce otiskují do ženina života a ta zoufale hledá způsob, jak znovu najít samu sebe. Místo prožívání radosti z nového života se propadá stále hlouběji do bezútěšné prázdnoty… Debutující režisér Giorgio Cugno se rozhodl podívat se na svět očima mladé matky, která bojuje se ztrátou identity. Svůj vizuálně působivý projekt, opřený o autentické detaily a klaustrofobní atmosféru, nejdřív vnímal jako dokument. Při sběru materiálu vycházel z výpovědí žen trpících v prvním roce po narození dítěte poporodními depresemi.