„To, že hraju sám sebe, ještě neznamená, že to jsem já." Čtveřice dávných spolužáků, dnes známých českých herců (Liška, Matonoha, Polášek a Daniel), se rozhodla splnit si dávný sen a natočit společný film. Snímkem o přátelství a absurditě hereckého života, který je zároveň vtipnou úvahou o hranicích reality a fikce, představuje režisér Marek Najbrt (Mistři, Protektor) unikátní žánr „reality film".
„To, že hraju sám sebe, ještě neznamená, že to jsem já." Čtveřice dávných spolužáků, dnes známých českých herců (Pavel Liška, Tomáš Matonoha, Josef Polášek a Marek Daniel) se rozhodla splnit si sen a natočit film. Jejich ambiciózní kolega Jan Budař se ujal režie a z Polska dorazily peníze. Počáteční idyla však vzala rychle za své. Liškova špatná výslovnost, Danielův dvojník Havlát nebo Matonohovy finanční machinace proměnily natáčení v boj o holé přežití uprostřed beskydských kopců. Snímkem o přátelství a absurditě hereckého života, který je zároveň vtipnou úvahou o hranicích reality a fikce, představuje režisér Marek Najbrt unikátní žánr „reality film". Už postřeh Pavla Lišky z natáčení („Nevěděl jsem, jestli hrát, že hraju, nebo hrát, že nehraju, nebo nehrát vůbec") dokládá, že podvratná hra, kterou se Najbrt vrací ke svým kvazidokumentárním tvůrčím začátkům, bude provokovat a vyvolá řadu otázek. Jen zdánlivě improvizovaný snímek se opírá o propracovaný scénář, kameru posilující dojem autenticity a šibalské banjo ve výrazném hudebním doprovodu elektronických vizionářů MIDI LIDI.