Až do města Aš
Pozoruhodné sociální drama mladé slovenské režisérky Ivety Grófové sleduje osudy romské dívky Doroty, která po maturitě odchází z rodného Slovenska za prací do západočeské Aše. Obsazením neherců i využitím autentických záběrů dosahuje režisérka značné syrovosti a maximální působivosti snímku.