Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka
Trenér Hnátek je posedlý vidinou postupu „do kraje" a je ochoten pro to nejen peskovat hráče svého klubu, ale také riskovat vlastní zdraví. S hašteřivým mančaftem, jaký se mu v malé české vesnici podařilo dát dohromady, to ale nebude snadné. Film vychází z televizního seriálu, který ukázal, jak kreativně lze k žánru přistupovat.