Laureát Velké ceny z festivalu v Cannes Matteo Garrone překvapil odklonem od stylu proslulé Gomorry v příběhu neapolského prodavače ryb a příležitostného entertainera Luciana, který se coby kandidát na účast v proslulé reality show nečekaně ocitá přede dveřmi vily Velkého bratra. Všednodenní realita a sny o luxusním životě se prolínají v hořké komedii, jež důrazem na fantasknost a pohledem upřeným na extatické vytržení hraničící s šílenstvím připomíná Garroneho krajana Felliniho.
Luciano je majitelem prosperující rybárny v srdci staré Neapole, má hezkou ženu a spoustu příbuzných, je oblíbený, dobře tančí a rád se předvádí. Když ho děti přemluví, aby se přihlásil do konkurzu populární televizní reality show Velký bratr, a on postoupí do dalšího kola, upne se k představě, že bude slavný a bohatý, tak silně, až pozbude smysl pro skutečnost. Matteo Garrone už předem hlásil, že jeho nový film nebude o neapolské mafii, že dostal chuť natočit komedii. Jeho obraz malého světa lidové Neapole má nesporně společné rysy s filmy slavného období italské komedie, ale nová je tu přítomnost televize, formující vkus a myšlení lidí a ovlivňující jejich představu o úspěšnosti a štěstí. V úvodních záběrech svatebního kočáru a obludně kýčovité slavnosti, ale i v Lucianově postupném propadání magické přitažlivosti dryáčnických manýr komerční televize je přítomen duch Federika Felliniho.