Ráj: Láska
„Sugar mamas" se v Keni říká evropským ženám, které na písečných plážích vyhledávají mladé africké muže, aby si u nich za peníze koupily lásku a přispěly jim na živobytí. Ani v tomto snímku režisér nezapře svou dokumentaristickou minulost i posedlost a touhu zkoumat lidskou intimitu. Snímek byl uveden v soutěži letošního MFF v Cannes.
„Sugar mamas" se v Keni říká evropským ženám, které na písečných plážích vyhledávají mladé africké muže, aby si u nich za peníze koupily lásku a přispěly jim na živobytí. Ani v tomto snímku nezapře režisér Ulrich Seidl svou dokumentaristickou minulost i posedlost a touhu zkoumat lidskou intimitu. Tam, kde jiný filmař použije střih, Seidl kameru nevypíná, naopak zůstává „svědkem" všech trapností, strachů, nejistot a obav, které lidé často nechávají ležet uvnitř čtyř stěn a venku nasazují „ochrannou masku". Rozvedená padesátiletá Teresa odjíždí do Afriky za sexuální turistikou, ihned se seznamuje se zkušenou německou turistkou, která je stálou klientkou luxusního rezortu a Teresu ochotně seznamuje s nevyřčenými pravidly oboustranně žádaného obchodu. Ráj: Láska je první díl režisérovy trilogie nazvané Paradise, o třech ženách, trojích prázdninách a třech příbězích o touze najít štěstí.