Umanutá
Vizuálně vytříbený portrét renomovaného dokumentaristy Miroslava Janka přibližuje život jedné z nejosobitějších a zároveň nejkontroverzněji přijímaných českých filmových režisérek Drahomíry Vihanové, která kvůli své umanutosti neváhala obětovat filmovému řemeslu svůj soukromý život.