Sophie se po ukončení studia režie rozhodne pracovat v zábavním parku. Šéf ji poprosí, zda by využila své zkušenosti a natočila o parku video. Sophie netuší, že se svým souhlasem vydá na cestu za vyrovnáním se s traumatem, které prožila v rodné Africe. Subjektivně laděný snímek těží ze skvělých hereckých výkonů, posílených hudbou a vizuálně podmanivou kamerou.
Po ukončení studia režie se pětadvacetiletá Sophie rozhodne během léta pracovat v zábavním parku plném atrakcí a stánků. Když se její šéf dozví, jaký obor Sophie vystudovala, požádá ji, zda by využila své zkušenosti a natočila o parku video, které by sloužilo jako propagační film. Sophie nadšeně souhlasí a začne snímek natáčet. To ale ještě netuší, že filmování ji zcela pohltí a že se jí podaří odhalit nitro kamarádů a nahlédnout do jejich minulosti a tajemství. Navíc sama sobě pomůže překonat velkou bolest a trauma, které prožila v dětství v rodné Africe, a natočený film se stane jejím intimním deníkem a zpovědí. Snímek je nezávislý, subjektivně laděný paradokument, který těží z přirozených hereckých výkonů, zvláště Marie-Evelyne Lessardové v roli Sophie, posílených hudbou a vizuálně podmanivou kamerou.