Bezmocný
Snoubenci Mun-ho a Seon-yeong se baví v autě, ale sotva si muž odskočí na benzinové pumpě do obchodu, žena zmizí. Takovou událost nešlo ani v nejmenším předvídat a o to více se nyní snoubenec snaží dostat věci na kloub. Podaří se mu ženu najít, anebo jeho hledání štěstí vyústí v ještě větší smutek a tragédii? Může se stát, že ženino zmizení nebude tím nejhorším, co Mun-hoa potká? Milostné drama s kriminálními prvky pozvolna trousí indicie, které mají prozradit, zda byla žena unesena, anebo zda náhodou nezmizela sama, neboť na svého nastávajícího celou dobu šila boudu. Víceznačný snímek přesahuje žánrové hranice a při postupné rekonstrukci minulosti postav se dotýká obecnějších otázek a citlivě vystihuje stavy hlavního hrdiny, do kterých ho dohnala nečekaná situace. Skrze detektivní zápletku se zde vyjevují psychologické profily postav i téma odcizenosti a pocitu prázdnoty v současném městě, které jsou pro korejskou kinematografii typické.