Za zdmi
Paulo je mladý pianista, který žije s přítelkyní Ankou. Potkává osamělého kytaristu Ilira a je to láska na první pohled. Autentický snímek vypráví o milostném trojúhelníku a opírá se o dobře budovaný příběh a výborné herecké výkony. Intimní atmosféru pak ve filmu navozuje hudba kanadské skupiny Valleys.